مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 13:572022-02-01فرهنگي

باغ موزه دفاع مقدس البرز در سال 1402 به بهره برداری می رسد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس البرز گفت: باغ موزه دفاع مقدس استان بنا به دستور استاندار البرز باید تا 1402 تکمیل و به بهره برداری برسد.

- ، سردار ابوالفضل اسلامی ظهر سه شنبه در مراسم رونمایی از پوستر و نشست خبری دومین جشنواره ملی مردمی فیلم کوتاه و تئاتر خیابانی یار انقلاب که در اداره کل حفظ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: در تمام استان ها قرار است مرکز فرهنگی دفاع مقدس ساخته شود و استان البرز آخرین استان کشور است، در حالی که خیلی از استان ها این مرکز فرهنگی تکمیل شده و به بهره برداری رسیده است.

وی بیان کرد: باید این مهم برای حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدسی که شهدا و رزمندگان از افتخاراتی که در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت برای البرز به دست آوردند، برای نسل های فعلی و آتی به یادگار بگذاریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز با بیان اینکه دو سال پیگیری اختصاص زمین به طول انجامید، تصریح کرد: قرار بود غار موزه دفاع مقدس در نورالشهدای عظیمیه کرج ساخته شود که با توجه به شرایط اقتصادی کشور این امر ممکن نبود.

وی با بیان اینکه در نهایت ساخت این مرکز فرهنگی در پارک 110 هکتار جهان نمای کرج مصوب شد و اکنون فاز اول آن تکمیل و مورد بهره برداری قرارگرفته است، خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ موزه دفاع مقدس البرز در سال 1402 به بهره برداری می رسد

باغ موزه دفاع مقدس البرز در سال 1402 به بهره برداری می رسد