مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 14:022022-02-01سياسي

دانشگاه ها و مدارس استان قزوین در هفته آینده تعطیل شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، منوچهر حبیبی، جانشین ستاد مقابله با بیماری کرونای استان قزوین در دومین نشست اضطراری ستاد استانی مقابله با کرونای استان که در سالن جلسات معاونت سیاسی و امنیتی استانداری قزوین برگزار شد، - جانشین ستاد مقابله با بیماری کرونای قزوین گفت: بر اساس تصمیم ستاد کرونای استان تمامی دانشگاه ها و مدارس قزوین در هفته آینده تعطیل می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، منوچهر حبیبی، جانشین ستاد مقابله با بیماری کرونای استان قزوین در دومین نشست اضطراری ستاد استانی مقابله با کرونای استان که در سالن جلسات معاونت سیاسی و امنیتی استانداری قزوین برگزار شد، گفت: افزایش سرعت پاندمی کرونای امیکرون باعث شده که امروز 2 شهرستان قزوین و بویین زهرا در وضعیت نارنجی و پرخطر کرونایی قرار بگیرند.

حبیبی با بیان اینکه نیمی از استان قزوین به زودی در رنگ بندی قرمز قرار می گیرد، اظهار داشت: گزارش های مرکز بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی نشان از تعداد زیادی ابتلای کرونایی در کلاس های درس مدارس دارد که در بعضی از موارد این ابتلا ها چندان آشکار نیست و علائم ظاهری ندارد.

جانشین ستاد مقابله با بیماری کرونای استان قزوین اضافه کرد: به همین خاطر بر اساس تصمیم ستاد کرونای استان تمامی دانشگاه ها و مدارس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها و مدارس استان قزوین در هفته آینده تعطیل شدند

دانشگاه ها و مدارس استان قزوین در هفته آینده تعطیل شدند