مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 14:072022-02-01سياسي

انتخاب نهایی برگزیدگان ششمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار


سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از تشکیل کمیته های علمی و داوری انتخاب نفرات برتر ششمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار در سطح دستگاه های آموزشی عضو طرح شاهد و تعیین برگزیدگان نهایی خبر داد.

- سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران از تشکیل کمیته های علمی و داوری انتخاب نفرات برتر ششمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار در سطح دستگاه های آموزشی عضو طرح شاهد و تعیین برگزیدگان نهایی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی فقیه با اشاره به پایان مهلت فراخوان ششمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار توضیح داد: با دریافت نتایج مرحله استانی، کمیته های علمی با حضور اعضای کمیته داوری و مسئولان هر دستگاه آموزشی و نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور برگزار و پس از بررسی سوابق و رزومه تحصیلی واجدان شرایط و بر اساس شاخص های اختصاصی هر دستگاه، نسبت به انتخاب نفرات برتر و معرفی به دبیرخانه جشنواره اقدام شد.

وی ادامه داد: این جشنواره در اسفند سال جاری برگزار می شود و از مقام آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشجویان، طلاب و دانش آموزان معزز شاهد و ایثارگر در سطح ملی تقدیر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب نهایی برگزیدگان ششمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار

انتخاب نهایی برگزیدگان ششمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار