مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 14:172022-02-01اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی 102 پروژه با ایجاد 1775 موقعیت شغلی در ساوه


همزمان با دهه مبارک فجر 102 طرح عمرانی، اقتصادی، خدماتی و زیرساختی در این شهرستان بهره برداری یا کلنگ زنی خواهند شد.

- ایسنا/مرکزی سرپرست فرمانداری ساوه گفت: همزمان با دهه مبارک فجر 102 طرح عمرانی، اقتصادی، خدماتی و زیرساختی در این شهرستان بهره برداری یا کلنگ زنی خواهند شد.

مهدی الیاسی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برای بهره برداری یا آغاز عملیات اجرایی این طرح ها، بالغ بر دو هزار و 817 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که برای هزار و 775 نفر اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

وی بهره برداری از شرکت های متعدد صنعتی، احداث فضاهای آموزشی، ورزشی، تفریحی، سبز، درمانی و ساخت مسکن برای نیازمندان و دهک های پایین، اجرای خط انتقال برق برای نقاط مختلف شهرستان، گازرسانی، آبرسانی و افزایش زیرساخت های مخابراتی و همچنین شروع بکار چند طرح کشاورزی و ابخیزداری و توسعه معابر روستایی را از جمله طرح های مهم قابل افتتاح در دهه فجر بیان کرد.

الیاسی بیان کرد: در تعریف این طرح ها، شاخص هایی مانند جذب سرمایه گذار، محرومیت زدایی، گسترش برخورداری های عمومی و عدالت اجتماعی برای رفاه حال مردم در شهر و روستا مدنظر بوده است.

وی در ادامه گفت: ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر شهرستان ساوه نسبت به برنامه ریزی بیش از 60 برنامه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، ورزشی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 102 پروژه با ایجاد 1775 موقعیت شغلی در ساوه

افتتاح و کلنگ زنی 102 پروژه با ایجاد 1775 موقعیت شغلی در ساوه