مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 14:322022-02-01اجتماعي

تعطیلی مدارس دزپارت/ راه های ارتباطی در دزپارت مسدود شدند


سرپرست فرمانداری شهرستان دزپارت گفت: بر اثر بارش سنگین برف در این شهرستان راه های ارتباطی چند روستا مسدود و برخی مدارس شهر و روستا نیز تعطیل شدند.

- با بیان اینکه از شب گذشته تا اوایل صبح امروز برف بسیار سنگینی نمایی در دزپارت باریده است، اظهار کرد: به همین دلیل مدارس ابتدایی شهر و روستاهای سرصحرا، خواجه انور، لنده، دریاس و حاجی کمال تعطیل شدند.

وی با اشاره به اینکه بر اثر بارش برف راه بخش قارون در مسیر گردنه داودیان مسدود بوده که اکنون توسط اکیپ های راهداری بازگشایی شد، افزود: جاده اصلی ریزش داشته است که توسط اکیپ های راهداری آوار برداری صورت گرفت و اکنون جاده کاملاً باز شده و تردد در آن جریان دارد.

رحمانی ادامه داد: همچنین راه روستاهای حاجی کمال، دریاس و لهبید مسدود شده بود که توسط اکیپ های راهداری در حال بازگشایی این مسیر هستند.

سرپرست فرمانداری دزپارت با بیان اینکه جاده روستای سررگ خواجه نیز مسدود شده و بازگشایی آن صورت گرفت، گفت: مسیر روستاهای خواجه، سرصحرا و لنده تقریباً دو هفته بیشتر است که مسدود بوده که اکیپ های راهداری نسبت به بازگشایی آن اقدام و در این مدت چند کیلومتر از مسیر را باز می کنند و به دلیل ادامه بارش برف چند کیلومتر دیگر نیز بسته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مدارس دزپارت/ راه های ارتباطی در دزپارت مسدود شدند

تعطیلی مدارس دزپارت/ راه های ارتباطی در دزپارت مسدود شدند