مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 14:472022-02-01دانش

انتصاب فرهاد رهبر به عنوان عضو هیات امناء دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان


با حکم وزیر بهداشت، دکتر فرهاد رهبر و دکتر مجید جدیدی به عنوان اعضای هیات امناء دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان منصوب شدند.

- ایسنا/سمنان با حکم وزیر بهداشت، دکتر فرهاد رهبر و دکتر مجید جدیدی به عنوان اعضای هیات امناء دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان منصوب شدند.

دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر فرهاد رهبر و دکتر مجید جدیدی را به عنوان اعضای هیات امناء دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛ در این حکم آمده است: جناب آقای دکتر فرهاد رهبر جناب آقای دکتر مجید جدیدی در اجرای بند ج ماده 1 قانون تشکیل هیات های امناء دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پژوهشی به موجب این ابلاغ به عضویت هیات امناء دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان منصوب می شوید.

امید است با لطف و عنایت الهی و بهره گیری از ظرفیت استقلال دانشگاه ها و همسو با سیاست ها و راهبردهای کلان این وزارت، در جهت ارتقاء شاخص های علمی دانشگاه و سلامت جامعه به منظور خدمت به ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.

دکتر رهبر متولد 1338 سمنان و دانش آموخته دکترای اقتصاد نظری است که ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و ریاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب فرهاد رهبر به عنوان عضو هیات امناء دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

انتصاب فرهاد رهبر به عنوان عضو هیات امناء دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان