مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 15:172022-02-01سياسي

تسلیت آملی لاریجانی در پی ارتحال آیت الله صافی


در پی ارتحال آیت الله العظمی شیخ لطف الله صافی گلپایگانی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیام تسلیتی صادر و این ضایعه را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج) ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، متن پیام آیت الله صادق آملی لاریجانی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیمانا لله و انا الیه راجعون ارتحال فقیه مجاهد و مرجع عالیقدر آیت الله العظمی آقای حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی رضوان الله تعالی علیه، موجب تأسف و تأثر اینجانب گردید.

این فقیه ، اسلام شناس و اندیشمند بزرگ معاصر در محضر عالمان برجسته ای همچون آیات عظام سید محمّدتقی خوانساری، سید محمد حجّت، سید صدر الدین صدر و سید محمد حسین بروجردی رحمت الله علیهم اجمعین کسب معارف کرد.

ایشان عمر با برکت خویش را در راه خدمت به اسلام و نشر معارف اهل بیت علیهم السلام و دفاع از مکتب سامی تشیع سپری نموده و آثاری سودمند در فقه و اصول و کلام و عقاید از خود بجای گذارد و بی گمان فقدان وی ضایعه ای بزرگ برای حوزه های علمیه بشمار می رود.

معظم له از ابتدای تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی با حضور در ارکان تصمیم گیری و در همراهی با امام راحل قدس الله نفسه الزکیه، نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت آملی لاریجانی در پی ارتحال آیت الله صافی

تسلیت آملی لاریجانی در پی ارتحال آیت الله صافی