مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 15:222022-02-01سياسي

دیوان عالی و مجلس تکلیف برگ سبز خودرو را مشخص کنند


مدیر کل اشخاص حقوقی سازمان ثبت اسناد گفت: برگ سبز خودرو هنوز دارای ابهاماتی است و منتظر هستیم که دیوان عالی و مجلس شورای اسلامی تکلیف آن را مشخص کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، شهرام حسن زاده مدیر کل اشخاص حقوقی سازمان ثبت اسناد در گفت وگو با شبکه خبر در خصوص آخرین وضعیت صدور برگه سبز خودرو و عدم اجرا شدن آخرین مصوبه دیوان عدالت اداری در رابطه با صدور وکالتنامه خودرو، اظهار داشت: مصوبه دیوان عدالت اداری قانون نبود و تنها یک رأی هیأت عمومی بود که مربوط به وکالتنامه ها می شد.

وی افزود: بعد از صدور ابلاغیه از سوی دادستان کل کشور، یک استعلامی از مجلس شورای اسلامی درخواست شد که هنوز جواب آن واصل نشده است.

حسن زاده در پاسخ به این سوال که وقتی برگ سبز خودرو کفایت می کند چرا برخی دفاتر وکالتنامه مربوط به برگ سبز را صادر نمی کنند؟ گفت: برگ سبز خودرو اعتبار سند رسمی را ندارد، برخی قضات و دادستان ها هم آرای عدم اعتبار و البته برخی هم آرای مربوط به اعتبار داشتن آن را صادر می کنند.

وی ادامه داد: موارد استناد پذیری این موضوع به عنوان قانون استعلام شده و رییس مجلس شورای اسلامی این موضوع را به یک کمیسیون خاص جهت بررسی ارجاع داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوان عالی و مجلس تکلیف برگ سبز خودرو را مشخص کنند

دیوان عالی و مجلس تکلیف برگ سبز خودرو را مشخص کنند