مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 15:222022-02-01سياسي

کرونا مدارس استان اردبیل را به مدت یک هفته غیرحضوری کرد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: بنا به تصمیم ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استانی، مدارس استان اردبیل در همه مقاطع تحصیلی از فردا چهارشنبه به مدت یک هفته غیرحضوری خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضا قاسمیان بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنا به تصمیم ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استانی، مدارس استان اردبیل در همه مقاطع تحصیلی از فردا چهارشنبه به مدت یک هفته غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: این تصمیم بر اساس بررسی ها و ارزیابی اعضای ستاد کرونا به جهت ضرورت مدیریت مقابله با این ویروس و مواجهه احتمالی با موج ششم کرونا به دستور استاندار اتخاذ شد که مطابق این تصمیم آموزش کلیه مدارس و مقاطع تحصیلی استان از روز چهارشنبه 13 بهمن ماه به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد انجام می گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل ادامه داد: این تصمیم طی نامه ای به مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل ابلاغ شد.

قاسمیان بیان کرد: لازم است از ظرفیت شبکه شاد برای انجام برنامه های غیرحضوری گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و انتقال گفتمان انقلاب اسلامی به دانش آموزان حداکثر استفاده به عمل آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا مدارس استان اردبیل را به مدت یک هفته غیرحضوری کرد

کرونا مدارس استان اردبیل را به مدت یک هفته غیرحضوری کرد