مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 15:272022-02-01بين الملل

واکنش کاخ سفید به سخنان ترامپ درباره عفو عاملان حمله به کنگره


سخنگوی کاخ سفید سخنان اخیر رییس جمهور سابق آمریکا درباره قصد وی برای عفو مهاجمان به کنگره در صورت پیروزی در انتخابات 2024 را یادآور فاقد صلاحیت بودن او برای سمت ریاست جمهوری خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، جن ساکی سخنگوی کاخ سفید روز دوشنبه گفت اظهاراتی که دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا اخیراً درباره عفو مهاجمان به کنگره بیان و از عدم تغییر نتیجه انتخابات 2020 ابراز نارضایتی کرد، یادآور فاقد صلاحیت بودن او برای سمت ریاست جمهوری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری هیل ، ساکی در یک کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به سوالی درباره اظهارات ترامپ و اصلاح احتمالی قانون شمارش انتخابات  گفت: او از اقدامات حامیانش که به ساختمان کنگره حمله کردند و به طرز وحشیانه ای ماموران مجری قانون که از آن محافظت می کردند را نیز هدف حمله قرار دادند، دفاع کرد.

  وی افزود: او حتی به معاون خودش (مایک پنس) نیز حمله کرد که به قول او انتخابات را لغو نکرده است که فقط یادآور این است که او چقدر برای این سمت (ریاست جمهوری) نامناسب است.

و نشان می دهد که حتی برخی از نزدیک ترین متحدان او این اظهارات را در روزهای پس از آن رد کرده اند و آن را نامناسب می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کاخ سفید به سخنان ترامپ درباره عفو عاملان حمله به کنگره

واکنش کاخ سفید به سخنان ترامپ درباره عفو عاملان حمله به کنگره