مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-01اجتماعي

تجهیز 80 درصد کلاس های درس اسدآباد به سیستم تهویه


فرماندار اسدآباد از تجهیز 80درصد کلاس های  مدارس این شهرستان به سیستم تهویه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین علی شرکایی امروز در ستاد مدیریت پیشگیری از کرونا این شهرستان اظهار کرد: شهرستان اسدآباد دارای 815 کلاس درس بوده که تاکنون 706 کلاس درس به سیستم تهویه مجهز شده و همه کلاس های درس در مدارس شهری اسدآباد دارای تهویه هستند.

وی با بیان اینکه 111کلاس درس روستایی کوچک هنوز به سیستم تهویه مجهز نشده اند، خاطر نشان کرد: باید این تعداد کلاس درس روستایی نیز اگر چه دارای دانش آموزان کمتری هستند هر چه سریعتر با تامین اعتبار لازم با سیستم تهویه مجهز شوند.

شرکایی در ادامه با تاکید بر اینکه باید از ورود افراد فاقد ماسک به سطح ادارات ممانعت به عمل آید و خدمات به این افراد ارائه نشود،تصریح کرد: این امر در رابطه با نمازگزاران نیز تعمیم دارد و مساجد سطح شهرستان باید از ورود نمازگزاران فاقد ماسک خودداری کند.

وی همچنین با بیان اینکه 85 تا 90 درصد اصناف شهرستان نسبت به دریافت دُز اول و دوم خود اقدام کرده اند، تصریح کرد: با توجه به اینکه در شیوع کرونا واحدهای صنفی از آسیب بالایی برخوردار شدند در شرایط موجود برای تداوم فعالیت واحدها اقدام واحدهای صنفی برای دریافت دز سوم نیز با ترغیب و تشویق و راهکارهای لازم ضرورت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز 80 درصد کلاس های درس اسدآباد به سیستم تهویه

تجهیز 80 درصد کلاس های درس اسدآباد به سیستم تهویه