مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 15:372022-02-01بين الملل

انتقال داعشی ها به موصل؛ معامله ای به کام طرف های متنفذ


یک منبع آگاه امنیتی عراق تلاش برخی طرف های صاحب نفوذ در دولت مرکزی برای انتقال خانواده های داعشی از اردوگاه الهول سوریه به موصل را یک معامله پرسود برای آنها دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع آگاه امنیتی عالی رتبه در استان الانبار امروز (سه شنبه، 1 فوریه)، فاش کرد که روند انتقال خانواده های داعش از اردوگاه الهول در سوریه به اردوگاه الجدعه در موصل یک معامله تجاری پرسود است که  صرف نظر از پیامدهای آن، از سوی برخی سازمان های دولتی اتخاذ شده است.

وی در گفت وگو با پایگاه خبری المعلومه تصریح کرد: روند انتقال خانواده های داعش از اردوگاه الهول به اردوگاه الجدعه در موصل که با مسئولیت برخی از طرف های متنفذ در دولت مرکزی و با حمایت کشورهای خارجی صورت می گیرد، چیزی جز یک معامله تجاری نیست.

برای هر داعشی در داخل  این اردوگاه مبلغ 15 دلار هزینه می شود و این پول بدون توجه به نتایج و خطرات این معامله، به آن طرف ها می رسد .

به گفته این منبع، شمار خانواده های تروریستی داعش در الهول سوریه به 70 هزار نفر می رسد که در نتیجه این روند، سود مادی زیادی نصیب این طرف ها خواهد شد.

وی که خواست نامش فاش نشود، توضیح داد: کشورهای حامی انتقال خانواده های داعش از اردوگاه الهول به اردوگاه الجدعه، اردن و قطر با حمایت آمریکا هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال داعشی ها به موصل؛ معامله ای به کام طرف های متنفذ

انتقال داعشی ها به موصل؛ معامله ای به کام طرف های متنفذ