مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 15:472022-02-01سياسي

فرمانده کل ارتش درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت


فرمانده کل ارتش ضمن تسلیت درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی، گفت: یک عمر تلاش اثربخش برای عزت و عظمت مسلمین و تألیف ده ها عنوان کتاب، فرازهایی از خدمات ارزشمند آن عالم بزرگوار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با صدور پیامی درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهِ.

درگذشت عالم جلیل القدر و مرجع جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی فضای ایران اسلامی و دل دوست داران آن مرجع تشیع را محزون کرد.

زندگی سراسر مجاهدانه، خالصانه و نورانی آن مرجع عالیقدر، مدافع حریم اهل بیت (علیهم السلام) و از استوانه های حوزه علمیه قم در تبیین و ترویج اسلام و تلاش در تربیت شاگردان در حوزه های علمیه، الگویی ماندگار از آن بزرگوار برای عاشقان مکتب نورانی تشیع به یادگار گذاشته است.

یک عمر تلاش اثربخش برای عزت و عظمت مسلمین و تربیت شاگردان حوزه های علمیه و حضور مؤثر در مجلس خبرگان و شورای نگهبان و تألیف ده ها عنوان کتاب، فرازهایی از خدمات ارزشمند آن عالم بزرگوار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل ارتش درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت

فرمانده کل ارتش درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت