مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 15:522022-02-01دانش

نتایج نهایی تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد اعلام شد


نتایج نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی سال 1400 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

- به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نتایج مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 در دو بخش پذیرفته شدگان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (بجز دانشگاه آزاد اسلامی) و پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

براساس این گزارش، متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته شدگان یکی از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد اسلامی در این مرحله قرار می گیرند، فقط می توانند در یکی از کدرشته محل های قبولی ثبت نام کنند و مجاز به ثبت نام در هر دو محل قبولی نیستند؛ در غیر این صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار خواهد شد.

پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی (به جز دانشگاه آزاد اسلامی) باید برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام، روز شنبه 16 بهمن 1400 به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه و سپس با همراه داشتن مدارک ثبت نامی در زمان مقرر برای ثبت نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج نهایی تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد اعلام شد

نتایج نهایی تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد اعلام شد