مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 16:122022-02-01سياسي

خیز جوانان بوشهری برای درمان سرطان/ محصولی که محبوب خارجی ها شد+عکس


تیرماه امسال 16 محصول فناورانه حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری رونمایی شد که یکی از این شرکت ها در حوزه درمانی فعالیت دارد.

- خبرگزاری فارس- بوشهر: تیرماه امسال 16 محصول فناورانه حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری رونمایی شد که یکی از این شرکت ها در بوشهر با استفاده از موجودات دریایی در حوزه درمانی به ویژه سرطان فعالیت دارند که در آینده از آنها بسیار خواهید شنید.

شرکت پرسیا در سه روز پایانی سال 1397 با هدف ارائه خدمات و محصولات در حوزه سلول های بنیادی ، سلول درمانی و پزشکی بازساختی و مهندسی بافت تاسیس شد و در 14 اردیبهشت 1398 شرکت دانش بنیان شد.

معرفی سید علیرضا هاشمی جوان 24 ساله بوشهری و دانشجوی سال پنجم دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بعنوان مدیرعامل شرکت دانش بنیان زیست فناوری نوین درمان پرسیا ویستا به همراه تیم 12 نفر خود در مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری خلیج فارس مستقر هستند که گفتگو با این جوان را در ادامه می خوانید: در سال 1396 دوره دکترای دندانپزشکی خود را در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر آغاز کردم و پژوهش های خود را بر روی سلول های بنیادی به ویژه سلول های بنیادی دریایی همراه با اساتیدی در مرکز تحقیقات زیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز جوانان بوشهری برای درمان سرطان/ محصولی که محبوب خارجی ها شد+عکس

خیز جوانان بوشهری برای درمان سرطان/ محصولی که محبوب خارجی ها شد+عکس