مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 16:222022-02-01سياسي

تیر هجمه سنگین استکبار به سنگ خورده است


تیر هجمه سنگین استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران در سخت ترین مقطع به سنگ خورده است.

- ، سیدحامد عاملی ظهر سه شنبه در دیدار مدیران و کارگزاران نظام در استان با امام جمعه اردبیل در نخستین روز دهه فجر در مسجد میرزاعلی اکبر اردبیل اظهار کرد: دشمنان سخت تر از گذشته امروز مقاومت و ایستادگی ملت ایران را نشانه گرفته اند تا با جنگ روانی و تبلیغاتی یاس و ناامیدی را به جامعه تزریق کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این مقطع حساس و برای برون رفت از تهدیدهای اقتصادی آنچه که مهم به نظر می رسد حمایت و پشتیبانی از عرصه تولید، صنعت و کارآفرینانی است که در جهاد مقدس خودکفایی کشور تلاش می کنند.

استاندار اردبیل با بیان بخشی از دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان اردبیل گفت: در این 43 سال به همت دستگاه های مختلف خدمات رسان و در حوزه زیرساخت ها اقدامات مؤثر انجام شده تا در کنار آحاد مردم سرمایه گذاران بتوانند از این امکانات استفاده کرده و مسیر توسعه را شتاب دهند.

عاملی بیان کرد: در کنار همه این دستاوردها امنیت پایدار یکی از مؤلفه های اصلی قدرت نمایی کشورمان در عرصه های بین المللی است که در سال های اخیر نیز بر این توان افزوده شده است.

وی از افتتاح طرح ها و پروژه های متعدد در گرامیداشت دهه فجر در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: در ایام الله دهه فجر در شهرستان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیر هجمه سنگین استکبار به سنگ خورده است

تیر هجمه سنگین استکبار به سنگ خورده است