مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 16:222022-02-01سياسي

اجرای 185 عنوان برنامه محوری در شهرستان نهاوند


فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اجرای 185 عنوان برنامه محوری با تاکید بر جهاد تبیین و جهاد خدمت رسانی توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت سپاه ناحیه نهاوند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاگر واقعیت های تاریخی برای آحاد مردم تعریف و تبیین نشود، دشمنان نظام و انقلاب تاریخ را آنگونه که خودشان می خواهند، تحریف می کنند و جوانان و جامعه را به انحراف می برند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خاطرنشان کرد: این برنامه ها در دو سطح میدانی شامل برگزاری یادواره های شهدا، دیدار با خانواده های شهدا با اولویت نیروی انتظامی و ارتش و فضاسازی، آذین بندی، عطرافشانی گلزار شهدا، کمک های مومنانه، ماشین نویسی با شعارهای انقلابی، اهدای پرچم، پوستر، سربند، برگزاری مسابقات فرهنگی شامل کتابخوانی، عکاسی، نقاشی، دل نوشته، خطاطی و… و در بحث خدمات رسانی و محرومیت زدایی کلنگ زنی ساخت مسکن محرومین می باشد.

وی افزود: اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم، کمک های مومنانه، نشست بر خط، گشت های محله محور، برگزاری نشست بصیرتی سیاسی، برگزاری ایست های بازرسی، افتتاح کارگاه های اشتغالزایی، برگزاری مسابقات بومی محلی، برپایی بازارچه فروش محصولات خانگی و فرهنگی و تهیه و توزیع جهیزیه و… را از عنوان های مهم در دهه فجر توسط سپاه ناحیه نهاوند برگزار می شود سرهنگ مختاری با بیان اینکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 185 عنوان برنامه محوری در شهرستان نهاوند

اجرای 185 عنوان برنامه محوری در شهرستان نهاوند