مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 16:322022-02-01سياسي

بازدید هیاتی از نمایندگان تهران از منطقه 2 پایتخت


سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران به ارائه توضیحاتی درباره نظارت میدانی هیاتی از نمایندگان تهران از منطقه 2 پایتخت پرداخت.

- علی خضریان در گفت و گو با ایسنا توضیح داد: بنده به همراه مرتضی آقا تهرانی نماینده تهران، معاون فرمانداری تهران و شهردار منطقه 2 بازدیدی از این منطقه داشتیم که نشست جمع بندی آن در مسجد امام صادق(ع) تشکیل شد.

به گفته وی ساماندهی دستفروشان گذر ستارخان تا چهارراه خسرو و همچنین ساماندهی دلالان ارز از فلکه اول تا دوم صادقیه و همکاری با پلیس امنیت جهت جمع آوری آنها از مصوبات ابتدایی این نشست بود.

همچنین مقرر شد شهرداری منطقه 2 تهران امورات تعاونی سازمان نقشه برداری کشور را پیگیری کند، عملیات ترمیم و بازسازی در بلوار شهدای صادقیه براساس قول جناب شهردار می بایست تا پایان خرداد سال آینده انجام شود.

خضریان با بیان اینکه مقرر شد در شورای تامین بررسی های لازم جهت نصب کیوسک نیروی انتظامی در محدوده فلکه اول تا فلکه دوم صادقیه انجام شود، عنوان کرد: همچنین مقرر شد اداره آب و فاضلاب با مجوز شهرداری تا پایان سال 1401 تعداد 18 هزار انشعاب فاضلاب را اجرایی کند و متعهد گردید امورات پیمانکاری را به صورت مناقصه عمومی واگذار کند تا از ایجاد انحصار و رانت جلوگیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید هیاتی از نمایندگان تهران از منطقه 2 پایتخت

بازدید هیاتی از نمایندگان تهران از منطقه 2 پایتخت