مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 16:422022-02-01فرهنگي

انتصاب داوران بخش مقاله و پژوهش جشنواره تئاتر کودک و نوجوان دزفول


دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول طی احکامی جداگانه هیات داوران بخش مقاله و پژوهش این دوره از جشنواره را منصوب کرد.

- ایسنا/خوزستان دبیر چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول طی احکامی جداگانه هیات داوران بخش مقاله و پژوهش این دوره از جشنواره را منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی رضا چرخابی طی احکامی جداگانه هیات داوران بخش مقاله و پژوهش این دوره از جشنواره متشکل از ساسان شکوریان، لیلا جعفری و سعید گل گل را منصوب کرد.

ساسان شکوریان، لیلا جعفری و سعید گل گل به عنوان هیات داوران بخش مقاله و پژوهش چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول کار داوری مقالات و پژوهش های رسیده به دبیرخانه این دوره از جشنواره را بر عهده دارند.

ساسان شکوریان کارشناس فرهنگی و هنری، پژوهشگر و کارگردان، داور جشنواره های تئاتر و مدرس تئاتر از بهبهان، لیلا جعفری کارشناسی ارشد کارگردانی، داور جشنواره های تئاتر، کارگردان، بازیگر و مدرس تئاتر از تهران و سعید گل گل کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان خوزستان، نمایشنامه نویس و طراح صحنه و داور جشنواره های تئاتر از دزفول هیات داوران بخش مقاله و پژوهش چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب داوران بخش مقاله و پژوهش جشنواره تئاتر کودک و نوجوان دزفول

انتصاب داوران بخش مقاله و پژوهش جشنواره تئاتر کودک و نوجوان دزفول