مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 16:472022-02-01پزشكي

افزایش ابتلای اطفال و کودکان به کرونا درفارس/توسعه تخت های درمانی


معاون درمان علوم پزشکی شیراز از افزایش ابتلای اطفال و کودکان به کروناویروس طی یک هفته گذشته در استان فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو استفاده از ظرفیت بیمارستان هایی که امکانات ارایه خدمات درمانی به کودکان مبتلا به کرونا را دارند، سناریوهای گوناگونی برای شرایط مختلف پیش رو برنامه ریزی شده است.

شریفی با تاکید بر تشکیل کمیته علمی کرونای اطفال در معاونت درمان در راستای پایش روزانه وضعیت ابتلای کودکان به کرونا، اضافه کرد: این کمیته با ارزیابی آمار و اطلاعات روزانه موارد ابتلای کووید 19 در کودکان و بررسی مقالات علمی این حوزه، اقدامات لازم را انجام می دهد.

افزایش موارد ابتلای خانوادگی به سویه امیکرون در فارس، از دیگر مواردی بود که معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به آن اشاره و اضافه کرد: درصد قابل توجهی از بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی و موارد ابتلا به کرونا در شرایط فعلی، به صورت خانوادگی است.

اهمیت انجام واکسیناسیون علیه کرونا، تکمیل دوزهای واکسن برای حفظ سلامتی افراد و جلوگیری از ابتلا به نوع شدید بیماری، از دیگر توصیه های مهم دکتر شریفی در این زمینه بود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از مردم استان فارس خواست تا با تکمیل فرایند تزریق واکسن علیه کروناویروس، ایمنی خود را در برابر این اپیدمی افزایش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ابتلای اطفال و کودکان به کرونا درفارس/توسعه تخت های درمانی

افزایش ابتلای اطفال و کودکان به کرونا درفارس/توسعه تخت های درمانی