مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 16:572022-02-01اقتصادي

احیای چشمه علی دامغان و بافت تاریخی سمنان


مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی از احیای چشمه علی دامغان و بافت تاریخی سمنان خبر داد.

- هادی میرزایی 12 بهمن ماه 1400 در بازدید از غرفه استان سمنان در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی ابراز امیدواری کرد: در آینده نزدیک، با همکاری های دوجانبه مدیران استان و مدیران ملی، چشمه علی دامغان به عنوان یک اثر فاخر بین المللی احیا شود و زمینه بهره برداری بهینه از این اثر با استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم شود.

مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی ادامه داد: یکی از نکاتی که در طول سال های قبل آسیب دیده در حوزه حفاظت از بافت تاریخی سمنان بوده است که امیدواریم با اهتمام نماینده مردم شریف شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه و مدیرکل استان سمنان، زمینه انعقاد تفاهم نامه سه جانبه در راستای تعیین و اعطای کاربری و بهره برداری از ابنیه تاریخی با مالکیت خصوصی و بخش دولتی فراهم شود.

میرزایی ابراز امیدواری کرد: ظرف سه ماه آینده این تفاهم نامه منعقد شود و اقدامات اثربخشی در حمایت از مالکان بناهای تاریخی تحقق یابد.

او گفت: طی هفته های آینده کاروانسراهای آجری آهوان و چند بنای تاریخی دامغان نیز واگذار می شود و خانه میر ابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای چشمه علی دامغان و بافت تاریخی سمنان

احیای چشمه علی دامغان و بافت تاریخی سمنان