مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 17:222022-02-01سياسي

صنایع دخانیات و نساجی در مازندران زمین خورده است


صنایعی مانند دخانیات، پنبه، نساجی و چای در استان زمین خورده است و باید حمایت شود.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی عصر سه شنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت دخانیات ایران مصرف 80 میلیارد نخ سیگار را تاسفبار دانست و گفت: یکی از گلایه ها این است که تبلیغات درباره آثار زیانبار دخانیات در کشور ضعیف است.

وی با عنوان اینکه آثار زیانبار مصرف دخانیات باید بازگو شود، گفت: به هر روی جمعی در حال مصرف دخانیات هستند و چاره ای نداریم که به تولید بپردازیم.

وی گفت: صنعت دخانیات هم مانند پنبه، نساجی مازندران، چای و غیره زمین خورده است و صنعت چادر نیز با مشکل روبرو است و با آنکه در کشور 90 میلیون مترمربع چادر در کشور مصرف می شود ولی تولید 10 میلیون مترمربع است.

آیت الله لایینی حضور مافیایی که سودشان را در واردات می بینند، از جمله مشکلات تولید ذکر کرد و گفت: باید به صنعت دخانیات به دلیل ضرورت و اضطرار توجه شود و تولید در انحصار شرکت های داخلی قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار خلع ید امتیاز شرکت های خارجی تولیدکننده دخانیات در کشور و واگذاری امتیاز آن به شرکت های داخلی شد و گفت: صنایع ما باید مدرن شود از سوی دیگر برای کاهش مصرف دخانیات و تقویت زیرساخت های تولیدی برنامه ریزی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع دخانیات و نساجی در مازندران زمین خورده است

صنایع دخانیات و نساجی در مازندران زمین خورده است