مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 17:272022-02-01سياسي

تسلیت نهادهای فارس در پی درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی


شورای هیئات مذهبی استان فارس و جامعه روحانیت مبارز فارس در پیام های جداگانه ارتحال آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، نهادهای مختلف استان فارس در پی درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی پیام تسلیت صادر کردند.

پیام تسلیت شورای هیئات مذهبی استان فارس خبر ارتحال جانسوز مرجع عالیقدر شیعه حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی (قدس الله نفسه الزکیه) مصیبتی جانکاه و غمی بزرگ بر دل و جان خادمین اهل بیت (ع) در هیئات مذهبی و عموم مسلمانان نشاند.

طهارت نفس، صفای باطن، قرارگرفتن در قله های رفیع علوم حوزوی و فقهی و تلاش در اعتلای اسلام ناب و ترویج معارف الهی و اهل بیتی در کنار پیشگامی ایشان در مسیر نهضت امام خمینی و انقلاب اسلامی و همراهی موثر در کنار امامین انقلاب، از ایشان چهره ای منحصر به فرد ساخته بود.

خادمین هیئات مذهبی شهر شیراز و استان فارس ضمن تأثر و تألم از این ضایعه بزرگ، ارتحال این مرجع عظیم الشأن را به محضر حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی، مراجع عالیقدر، بیت معظم و فرزندان مکرم ایشان، ملت شریف ایران و مسلمانان جهان تسلیت عرض نموده و آرزوی علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال خواستاریم؛ باشد که دانش آموختگان و تربیت شدگان در محضر این عالم وارست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت نهادهای فارس در پی درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی

تسلیت نهادهای فارس در پی درگذشت آیت الله صافی گلپایگانی