مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 17:372022-02-01سياسي

وضعیت آزادسازی حریم دریا در مازندران مناسب نیست


معاون اجرایی رییس جمهور وضعیت آزادسازی نوار ساحلی در استان مازندران را مناسب ندانست و گفت: تجاوز به ساحل زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست.

- ، سید صولت مرتضوی عصر سه شنبه در نشست بررسی طرح آزادسازی دریا در استانداری مازندران با بیان اینکه نوار ساحلی مازندران از رامسر تا نور به صورت پیوسته در تصرف بخش های مختلف قرار دارد، گفت: از نور تا بابلسر شاهد چسبندگی ساحل به دریا هستیم.

وی با عنوان اینکه نوار ساحلی مناطق مختلف استان در تصرف قرار دارد، گفت: مگر آنکه بگوییم ساحل در دهه های گذشته دارای 100 تا 200 متر عمق بود و اکنون دریا پیشروی کرده است و پیشروی دریا سبب تصرف ساحل شده است.

وی با اظهار اینکه در مجموع شاهد آن هستیم که ساحل دریا در استان آزاد نیست از مسئولان خواست تا به آمار وارقام آزادسازی ساحل اکتفا نکنند و گفت: تجاوز به ساحل زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست.

معاون اجرایی رییس جمهور یادآور شد: اگر شاهد بالاآمدگی آب باشیم کسی نمی تواند خسارت های وارده را جبران کنیم و اساس کار این است که مردم و بومی ها اکنون به ساحل دسترسی ندارند و بخشی در اختیار دستگاه های اجرایی و بخشی در اختیار غیربومی ها هستند.

مرتضوی تصریح کرد: ارتباط با دریا برای مردم استان به آرزو تبدیل شده است و وضعیت موجود، مناسب نسبت و هر دستگاه دولتی و نظامی باید نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت آزادسازی حریم دریا در مازندران مناسب نیست

وضعیت آزادسازی حریم دریا در مازندران مناسب نیست