مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 17:472022-02-01بين الملل

الاخبار: عربستان، کویت را موظف به میانجی گری درباره حل بحران لبنان کرده است


امروز همه می دانند که مشکل جدی با لبنان وجود دارد و بیشتر پایتخت های عربی و بین المللی دیگر میانجی مورد قبول و اطمینان همه لبنانی ها نیستند.

- امروز همه می دانند که مشکل جدی با لبنان وجود دارد و بیشتر پایتخت های عربی و بین المللی دیگر میانجی مورد قبول و اطمینان همه لبنانی ها نیستند.

عربستان سعودی، امارات، بحرین و قطر، حتی اگر درگیری هایی میانشان وجود داشته باشد به یک طرف تبدیل شده اند و موضوع در رابطه با سوریه، مصر و اتحادیه عرب و همچنین غربی ها از اروپا گرفته تا آمریکا نیز همین گونه است.

علی رغم فشارها و نقش گمراه کننده عربستان سعودی؛ اما کشورهای غربی و عرب های منطقه به کویت در رابطه با بحران لبنان به عنوان یک میانجی بالقوه نگاه می کنند و خود لبنانی ها نیز مشکلی با کویت ندارند و به همین دلیل این کشور می تواند علاوه بر ایفای نقش میانجی میان لبنان و کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس، نقش آشتی دهنده میان احزاب و طرف های داخلی لبنان را نیز ایفا کند و تا حد توان اقدامی را برای جلوگیری از وخامت بیشتر اوضاع این کشور در سطوح مختلف انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ روزنامه الأخبار لبنان در یادداشتی درباره بحران لبنان و امکان میانجیگری و ایفای نقش کویت در آن نوشت: کویت در طول تاریخ به پرونده لبنان توجه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الاخبار: عربستان، کویت را موظف به میانجی گری درباره حل بحران لبنان کرده است

الاخبار: عربستان، کویت را موظف به میانجی گری درباره حل بحران لبنان کرده است