مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 18:122022-02-01سياسي

تنها 15 درصد ساحل آزاد از نور تا رامسر آزاد است


دادستان مرکز استان مازندران با اعلام اینکه از رامسر تا نور تنها 15 درصد ساحل آزاد است، افزود: این آمار نیاز به کارشناسی دارد در حال حاضر همه دستگاه های دولتی به لحاظ میزان تصرف ساحل در رصد قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد کریمی عصر امروز در جلسه ستاد آزادسازی سواحل مازندران که با حضور معاون رییس جمهور در حال برگزاری است،اظهار کرد: آنچه که ما در شورای حفظ حقوق بیت المال و سایر نهادهای مرتبط به دنبال آن هستیم حدود هفت درصد ساحل نیاز به آزادسازی دارد که بیش از  چهار درصد در اختیار بخش خصوصی و مابقی در اختیار ارگان های نظامی است.

وی با اعلام اینکه از رامسر تا نور تنها 15 درصد ساحل آزاد است، افزود: این آمار نیاز به کارشناسی دارد در حال حاضر همه دستگاه های دولتی به لحاظ میزان تصرف ساحل در رصد قرار گرفته اند.

دادستان مرکز استان مازندران اضافه کرد: حجم ساحلی که در اختیار مراکز نظامی قرار دارد در سازمان نیروهای مسلح جلسه برگزار شده که همکاری لازم در این زمینه در استان مازندران وجود دارد، بحث ما مربوط به حوزه نظامی نیست.

وی خاطر نشان کرد: 144 فقره پرونده توسط منابع طبیعی در محاکم قضایی باز شده است و سازمان بنادر و دریانوردی 80 فقره پرونده در داخل ساحل را پیگیری کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 15 درصد ساحل آزاد از نور تا رامسر آزاد است

تنها 15 درصد ساحل آزاد از نور تا رامسر آزاد است