مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 18:172022-02-01حوادث

برخورد جدی با عاملان کشت شاه دانه در روستاهای اهر


دادستان عمومی و انقلاب اهر از برخورد جدی با عاملان کشت شاه دانه در یکی از روستاهای اهر خبر داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهر، علی فاضلی در شورای قضایی شهرستان اهر اظهار کرد: با دستور دستگاه قضایی و با همکاری دستگاههای نظامی، انتظامی و امنیتی از دستگیری افرادی که کشاورزان دو  روستای بخش مرکزی اهر را تشویق و ترغیب به کشت شاه دانه می کردند، خبر داد.

  وی گفت: خوشبختانه با کارهای اطلاعاتی و انتظامی انجام شده هم محل کشت و هم افراد مرتبط در این خصوص شناسایی و دستگیر شده و مقدار قابل توجهی از این نوع مواد مخدر کشف، ضبط و با تشکیل پرونده در حال سیر مراحل قضایی هستند.

این مقام مسئول قضایی با هشدار به افراد متخلف وبرخی روستاییانی که از روی ناآگاهی و بعضا سودجویی گرفتار این باندها شده اند تاکید کرد در امر مبارزه با مواد مخدر و اینگونه اعمال مجرمانه با هیچ کس تعارفی نداریم و دستگاه قضایی با آمرین و عاملان اشد برخورد قضایی انجام خواهد داد.

وی با قدردانی از مجموعه های دست اندرکار امر مبارزه با مواد مخدر شهرستان بر ضرورت تلاش و همکاری شبانه روزی همه دستگاه های مرتبط در امر پیشگیری، آموزش و سایر موارد تاکید کرد.

دادستان عمومی وانقلاب اهر با تاکید بر فرهنگ سازی در این خصوص افزود: دستگاه قضایی و نهادهای ضابط قضایی به تنهایی توان مقابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با عاملان کشت شاه دانه در روستاهای اهر

برخورد جدی با عاملان کشت شاه دانه در روستاهای اهر