مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 18:272022-02-01سياسي

باید در واکسن های دام و طیور به خودکفایی برسیم


بعد از ریشه کنی کرونا و ورود به دوران پسا کرونا شاهد تحولات بزرگی در دنیا خواهیم بود، افزود: دنیا دستاوردهای کرونا را با نگاه جدیدی برای آینده برنامه ریزی خواهد کرد.

- ایسنا/البرز قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: بعد از ریشه کنی کرونا و ورود به دوران پسا کرونا شاهد تحولات بزرگی در دنیا خواهیم بود، افزود: دنیا دستاوردهای کرونا را با نگاه جدیدی برای آینده برنامه ریزی خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محسن کاظمینی روز سه شنبه 12 بهمن در مراسم گشایش مرکز پایلوت زیست بوم تکثیر و نگهداری مارهای سمی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی کرج، اظهار کرد: اگرچه برای تامین برخی واکسن ها از جمله تعدادی از واکسن های طیور نیازمند واردات هستیم، اما با توان متخصصین باید در این عرصه به خودکفایی رسیده و در عرصه صادرات گام برداریم .

وی در ادامه با تاکید بر اینکه اساس موسسات تحقیقاتی پژوهش است، گفت: نقطه شروع در موسسات تحقیقاتی نباید به پایان برسد چون هر زمان که موسسه ای تصور کند کار باقی مانده ای ندارد عمرش به پایان رسیده است.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه دانشمندان ما دارای پشتکار، روحیه جهادی و دلسوز هستند و همواره به فکر سرافرازی کشور هستند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه بعد از انقلاب ایران توانسته در حوزه علم و فناوری به دستاورده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید در واکسن های دام و طیور به خودکفایی برسیم

باید در واکسن های دام و طیور به خودکفایی برسیم