تلاش برای جلب اعتماد رانندگان و مسافران برای پرداخت الکترونیک کرایه تاکسیبه گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی اسماعیل بگی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در این جلسه خواستار توسعه سامانه های تحت پوشش سازمان فاوای شهرداری تهران شد و اظهار کرد: - سازمان فاوای شهرداری تهران امروز دوازدهم بهمن ماه، میزبان مدیرعامل و مدیران سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران بود و مهم ترین مسائل در خصوص پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی از طریق کد QR، بررسی شد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی اسماعیل بگی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در این جلسه خواستار توسعه سامانه های تحت پوشش سازمان فاوای شهرداری تهران شد و اظهار کرد: در حال حاضر برای تاکسی های شهر تهران، نیاز به سامانه ی پرداختی هستیم که علاوه بر امکان استعلام مشخصات راننده، مبلغ کرایه درج شده و میزان رضایت و ثبت شکایات نیز در آن لحاظ شده باشد. مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران یکی از دغدغه های موجود در حوزه پرداخت الکترونیک را مسئله فرهنگی عنوان کرد و گفت: پیش از استفاده از نرم افزار، نیازمند ایجاد اعتماد برای دو ضلع پرداخت الکترونیک یعنی رانندگان و مسافران هستیم و در این راستا، سازمان فاوا نیز با ارائه پلتفرمی دسترس پذیر و آسان، نقش مهمی بر عهده دارد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |