مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 19:172022-02-01اقتصادي

اجرای بزرگ ترین پروژه طرح جهش مسکن توسط بنیاد برکت خراسان شمالی


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خراسان شمالی از اجرای بزرگترین پروژه طرح اقدام ملی مسکن توسط بنیاد برکت این نهاد خبر داد و گفت: هزار و 168 واحد در دو شهرستان ساخته می شود.

- اظهار کرد: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با همکاری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در راستای تحقق سیاست های دولت ایران قوی مبنی بر تأمین مسکن ارزان قیمت برای اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده های کم درآمد هزار و 168 واحد مسکونی را در قالب طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان های بجنورد و شیروان در دست اجرا دارد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خراسان شمالی ادامه داد: زمین پروژه مسکن شهرستان بجنورد 90 هزار مترمربع مساحت دارد که در آن هزار و 120 واحد مسکونی در حال ساخت می باشد.

وی افزود: این پروژه دارای 62 بلوک در پنج طبقه 2 واحدی و 4 طبقه 16 واحدی است که مجموع زیربنای آن بیش از 4 هزار مترمربع می باشد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خراسان شمالی اعتبار این پروژه را 500 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: پروژه مسکن بجنورد قریب 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شاهینی در خصوص پروژه مسکن شیروان گفت: پروژه ساخت مسکن شهرستان شیروان 48 واحدی و در زمینی به مساحت 1900 متر مربع در حال ساخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بزرگ ترین پروژه طرح جهش مسکن توسط بنیاد برکت خراسان شمالی

اجرای بزرگ ترین پروژه طرح جهش مسکن توسط بنیاد برکت خراسان شمالی