مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 20:022022-02-01سياسي

دبیرکل موتلفه: آمریکا چاره ای جز عقب نشینی در برابر اقتدار مواضع دولت رییسی ندارد


قطعا اگر آمریکا و 1+4 مصالح و منافع خود را در پایان دادن به تحریم ها و آغاز راهی جدی بیابند باید امتیازهای لازم را به ایران مقاوم و بی نیاز از غرب بدهند.

- قطعا اگر آمریکا و 1+4 مصالح و منافع خود را در پایان دادن به تحریم ها و آغاز راهی جدی بیابند باید امتیازهای لازم را به ایران مقاوم و بی نیاز از غرب بدهند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: با اعتماد و اطمینان ملت نسبت به مواضع محکم دولت رییسی، آمریکا و غرب استعماری چاره ای جز عقب نشینی ندارند و ایران اسلامی با اقتدار مواضع خود را تثبیت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ اسدالله بادامچیان با اشاره به دیدار جمعی از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان با رهبر معظم انقلاب گفت: رهنمودهای ولی امر مسلمین درباره اقتصاد و نامگذاری سالانه با محور اقتصاد از جمله در سال جاری، نقشه دشمنان را که فروپاشی و بحران زایی در اقتصاد ایران بود، در هم ریخت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با قدردانی از جهاد اقتصادی فعالان و کارآفرینان، سرمایه گذاران، تولیدگران، کارشناسان، کارگران، تجار و کسبه در حوزه های مختلف ادامه داد: انتظار این است که در گام دوم انقلاب همه با هم در شکوفایی اقتصاد جهادی اقدام همه جانبه داشته باشیم و همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند جهاد کارآفرینان و کارگران در سنگر تولید موجب اعتراف آمریکا به ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل موتلفه: آمریکا چاره ای جز عقب نشینی در برابر اقتدار مواضع دولت رییسی ندارد

دبیرکل موتلفه: آمریکا چاره ای جز عقب نشینی در برابر اقتدار مواضع دولت رییسی ندارد