مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 20:472022-02-01اقتصادي

جزیره ای که یک میلیون تومان فروخته شده بود به مردم بازگشت


به دستور دادستان لاهیجان جزیره ای که با دریافت مبلغ یک میلیون تومان و اجاره ماهیانه 25 هزار تومان به صورت 99 ساله فروخته شده بود جهت انتفاع مردم بازگشایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، دادستان شهرستان لاهیجان طی نامه ای، شهرداری لاهیجان را موظف کرد جزیره استخر این شهر را که به مبلغ ناچیز فروخته شده بود و بیش از 20 سال به دلیل اختلافات متروکه بود جهت انتفاع مردم بازگشایی کند.

  جزیره استخر لاهیجان پس از 22 سال بسته بودن، توسط قانون باز و به مردم شهرستان لاهیجان بازگردانده شد.

  جزیره استخر لاهیجان درون دریاچه این شهر قرار دارد که در دهه هفتاد توسط شهرداری وقت با قرادادی بصورت سرقفلی اجاره 99 ساله با مبلغ یک میلیون تومان و اجاره ماهیانه 25 هزار تومانی به بخش خصوصی واگذار شده بود و به دلیل اختلافات بسته و کاملا متروکه بود که پس از حدود 20 سال با دستور دادستانی باز گشایی خواهد شد.

  شهرداری لاهیجان طی قرارداد شماره 8824 مورخ 1376.

04.

23 با دریافت مبلغ 10 میلیون ریال و ماهیانه 250 هزار ریال جزیره استخر را به مدت 99 سال به بخش خصوص واگذار و در مقابل به مستأجر متعهد شد اجازه اجاره دادن قایق (بدون دریافت عوارض) برای مستأجر، اجازه احداث شهر بازی بدون اخذ عوارض ساخت و بهره برداری، اجازه برگزاری کنسرت با اخذ 10 تا 15 درصد عوارض، اجازه نقل و ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزیره ای که یک میلیون تومان فروخته شده بود به مردم بازگشت

جزیره ای که یک میلیون تومان فروخته شده بود به مردم بازگشت