مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 20:572022-02-01سياسي

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: برخی مسابقه قدرت و ثروت در کشور به راه انداخته اند


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از مشکلات کشور ناشی از شرایط بیرونی و تحریم است و بخشی از معضلات ناشی از مدیریت ناکارآمد عده ای از افراد در برخی برهه ها است.

- عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: برخی مسابقه قدرت و ثروت در کشور به راه انداخته اند ایسنا/تهران عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از مشکلات کشور ناشی از شرایط بیرونی و تحریم است و بخشی از معضلات ناشی از مدیریت ناکارآمد عده ای از افراد در برخی برهه ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شامگاه سه شنبه 12 بهمن در مراسم یوم الله 12 بهمن که در مسجد ارشاد امرآباد ورامین با حضور رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران ، مسوولان و مردم برگزار شد حسین نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، اظهار کرد: ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و استقبال باشکوه مردم از امام راحل، اوج عزت و اقتدار امام را به نمایش گذاشت.

وی با اشاره به این نکته که 12 بهمن یکی از ایام الله تاریخ انقلاب اسلامی است افزود: در قرآن کریم روزهای مختلفی به عنوان ایام الله نامیده شده است و امام راحل نیز در بیانات خود، دهه فجر را یوم الله دانستند و دهه فجر و آزادی ملت ایران از استبداد رژیم پهلوی در 22 بهمن ، با آزادی مردم در عصر استبداد فرعون، مطابقت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: برخی مسابقه قدرت و ثروت در کشور به راه انداخته اند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: برخی مسابقه قدرت و ثروت در کشور به راه انداخته اند