مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 21:122022-02-01سياسي

اساس آزادسازی سواحل دسترسی کامل همه مردم است


معاون اجرایی رییس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در بازدید از سواحل مازندران تاکید کرد: اساس کار در بحث آزادسازی سواحل آن است که تمام مردم دسترسی کامل به سواحل داشته باشند.

- سید صولت مرتضوی عصر سه شنبه در جلسه ساماندهی سواحل در استانداری مازندران اظهار کرد: امروز از سواحل رامسر تا سواحل بابلسر بازدیدهای هوایی با همراهی استاندار مازندران داشتیم و برخلاف گزارش هایی که می گویند 90 درصد از سواحل دریا در مازندران آزاد است براساس مشاهدات باید گفت به هیچ عنوان این طور نیست و به صورت پیوسته سواحل در این استان در تصرف است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: به صورت محدود لکه های آزاد شده سواحل از غرب مازندران تا شهرستان بابلسر براساس بازدیدهای هوایی مشاهده شد و به نظرم حتی 15 تا 20 درصد سواحل مازندران از رامسر تا نور هم آزاد نیست؛ نباید مدیران خود را با اعداد و ارقام اقناع کنند چراکه اساس کار در بحث آزادسازی سواحل آن است که تمام مردم دسترسی کامل به سواحل داشته باشند.

معاون اجرایی رییس جمهوری با بیان اینکه بخشی از سواحل مازندران در اختیار دولتی ها و بخشی دیگر در اختیار غیربومی ها است که ویلا سازی کرده و حق ساحلی مردم بومی این استان را تضییع کردند گفت: در روزهای گذشته تعدادی از بومیان مازندران با من تماس گرفتند و گفتند که در برخی از نقاط استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساس آزادسازی سواحل دسترسی کامل همه مردم است

اساس آزادسازی سواحل دسترسی کامل همه مردم است