مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 21:272022-02-01پزشكي

6 شهرستان هرمزگان قرمز شد/برپایی بیمارستان صحرایی در بندرعباس


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شهرستان های بندرعباس، میناب، بندرلنگه، پارسیان، بستک و جاسک در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازارایه می شود و در صورت نیاز و نبود فضای کافی بستری در بخش های کرونایی بیمارستان های هرمزگان، پذیرای بیماران بستری خواهد بود.

نوروزیان با اشاره به شیوع بالای سویه اومیکرون در هرمزگان، خاطرنشان کرد: متاسفانه این سویه از قدرت انتشار و انتقال بسیار بالایی نسبت به گونه های قبلی برخوردار است و در حال حاضر در تمام مناطق استان شاهد شیوع آن هستیم.

وی تصریح کرد: تعداد مبتلایان در هرمزگان از پنجم دی ماه تاکنون از 507 نفر به نزدیک هفت هزار نفر جهش یافته که این آمار بسیار بسیار نگران کننده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان آخرین آمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان را 6 هزار و 805 نفر اعلام کرد و گفت: 222 نفر به دلیل شدت بیماری در بیمارستان ها بستری هستند که از این آمار 85 نفر در شبانه روز گذشته بستری شدند و متاسفانه هر روز این آمار در حال افزایش است.

وی تنها راه پیشگیری از ابتلا به کرونا را رعایت شیوه نامه های بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به شرایط موجود و سرعت بالای انتشار کرونا، باید هر چه سریعتر محدودیت هایی در استان اعمال شود تا بتوان از انتقال گسترده این ویروس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 شهرستان هرمزگان قرمز شد/برپایی بیمارستان صحرایی در بندرعباس

6 شهرستان هرمزگان قرمز شد/برپایی بیمارستان صحرایی در بندرعباس