مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 21:472022-02-01سياسي

برنامه اشتغال و توسعه اردبیل تدوین می شود/افتتاح 400 پروژه در دهه فجر


برای 2 سال آینده برنامه اشتغال و توسعه استان در ابعاد مختلف تدوین و تهیه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید حامد عاملی عصر سه شنبه در مراسم افتتاح پروژه های شهرستان اردبیل در گرامیداشت دهه فجر و در بیمارستان سبلان اردبیل اظهار کرد: در اسفندماه در کنار تدوین برنامه اشتغال استان برای 2 سال آینده، سعی خواهیم کرد تا در ابعاد مختلف برنامه توسعه استان را تهیه کنیم تا با ابلاغ به دستگاه ها تعهدات در موعد مقرر به انجام برسد.

وی کارآمدی نظام را در سایه تلاش و جهاد مدیران و عمل به وعده ها یادآور شد و تصریح کرد: نباید مدیریت در استان به یک امر عادی و روزمره تبدیل شود بلکه بهتر است در عرصه مدیریت روزها و ساعت ها غنیمت شمرده شده و در جهت بهبود وضعیت جامعه و استان گام های اساسی برداشته شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه نباید مدیران و مسئولان استانی و شهرستانی گرفتار مسائل روزمره و یا حاشیه ای شوند، گفت: مدیری موفق است که تحولی را در دوره مدیریتی خود در عرصه های اجرایی و عملیاتی انجام داده و با تمام تلاش خود سعی کند تا کارنامه موفق در پایان مسئولیت عرضه کرده و این امانت الهی را به فرد دیگر واگذار کند.

عاملی افزود: به هیچ وجه حاضر نیستیم در پشت تریبون از فعالیت هایی بگوییم که انجام نشده و یا مصداق عملی آن را مردم شاهد نیستند بلکه بهتر است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه اشتغال و توسعه اردبیل تدوین می شود/افتتاح 400 پروژه در دهه فجر

برنامه اشتغال و توسعه اردبیل تدوین می شود/افتتاح 400 پروژه در دهه فجر