مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 22:322022-02-01سياسي

در مراسم پایانی جایزه جلال چه گذشت؟


مراسم پایانی چهاردهمین دوره جایزه جلال آل احمد با معرفی برگزیدگان این دوره برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم پایانی این جایزه، امروز (سه شنبه، 12 بهمن ماه) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت برگزار شد.

در ابتدا کلیپی از روند برگزاری این جایزه برای حاضران پخش شد.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم پایانی جایزه جلال با گرامی داشت دهه فجر و عرض تسلیت برای درگذشت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی اظهار کرد: در این شرایط سخت کرونایی و در فضای به هم ریخته ای که سویه جدید کرونا ایجاد کرده و نظم عادی فعالیت هایمان را به هم زده است از عزیزان تشکر می کنم که با این حال همت کردند و با زمان بندی دقیقی که اعلام کرده بودند کار مهم جایزه جلال را به پایان رساندند.

او سپس با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم به حوزه فرهنگ و ادبیات، اظهار کرد: تمام تلاش من و همکاران این است که بتوانیم فضای رشد و تعالی را برای اهالی فرهنگ و هنر در این دوره فراهم کنیم.

در حوزه فرهنگ به واسطه مضایقی که با آن روبه رو هستیم، عمدتا از آن نشاط و شادابی و طراوتی که مطلوب جامعه است، فاصله داریم و به آن معترف هستیم.

این موضوع دلایل متعددی دارد؛ بخشی عمومی است و به واسطه تحولات علمی و تکنولوژی در جامعه اتفاق افتاده و بر فضای مطالعه و کسب اطلاع و دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در مراسم پایانی جایزه جلال چه گذشت؟

در مراسم پایانی جایزه جلال چه گذشت؟