مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 22:322022-02-01سياسي

صادرات 200 هزار تن انواع محصولات از شهرستان بناب


فرماندار بناب از صادرات 200 هزار تن انواع محصولات از شهرستان بناب خبر داد.

- ، شهریار فتحی در دیدار اعضای شورای تأمین و شورای اداری شهرستان بناب با امام جمعه شهرستان طی سخنانی اظهار کرد: کمرنگ کردن هدف ها و آرمان های انقلاب و به فراموشی سپردن انقلاب از مهم ترین دسیسه های دشمنان در شرایط کنونی بشمار می رود اما دهه مبارک فجر تجسم اراده و عظمت امام راحل (ره) است.

وی تأکید کرد: دهه فجر فرصتی برای بازآفرینی انقلاب اسلامی به دست مردم است و در این ایام باید برنامه های وحدت آفرین و انسجام بخش به منظور تبیین و ترویج ارزش ها و هدف های انقلاب اسلامی برگزار شود.

رییس شورای اداری شهرستان بناب با بیان اینکه با کمی مقاومت و استقامت از مشکلات اقتصادی نیز رهایی خواهیم یافت؛ تأکید کرد: علیرغم تحریم ها و تنگناهای مالی کارهای بزرگی در سطح شهرستان بناب انجام شده و در جریان سال 1400 دولت برای انجام پروژه های مختلف عمرانی، اقتصادی و صنعتی در سطح شهرستان بناب بالغ بر 800 میلیارد تومان هزینه کرده است که تعدادی از این پروژه ها در طول ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح و مردم از خدمات نظام بهره مند خواهند شد.

وی همچنین از صادرات 200 هزار تن انواع محصولات طی 10 ماه گذشته سال از شهرستان بناب به خارج از کشور خبر داد و گفت: با افزایش 100 هکتاری شهرک صنعتی بناب زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 200 هزار تن انواع محصولات از شهرستان بناب

صادرات 200 هزار تن انواع محصولات از شهرستان بناب