مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 22:372022-02-01اقتصادي

تکمیل ساختمان دانشگاه کوثر بجنورد یکی از مطالبات جدی دانشجویان


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استانداری خراسان شمالی گفت: تکمیل ساختمان دانشگاه کوثر بجنورد یکی از مطالبه های جدی دانشجویان است.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی استانداری خراسان شمالی گفت: تکمیل ساختمان دانشگاه کوثر بجنورد یکی از مطالبه های جدی دانشجویان است.

علی بیگ زاده در آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه کوثر بجنورد که در سالن اجتماعات بانک ملی در بجنورد و با حضور معاون وزیر علوم برگزار شد، اظهارکرد: در حال حاضر ساخت فاز اول این دانشگاه 90 درصد و فاز دوم 75 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باید هرچه سریع تر تکمیل شود تا هم دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و هم دانشجویان دانشگاه کوثر بتوانند از آن استفاده کنند.

وی افزود: رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان پیگیری های لازم برای جذب اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل ساختمان کوثر را انجام داده و در این ارتباط درخواست جذب 25 میلیارد تومان نیز داده شده که امیدواریم اعتبارات تملک و دارایی به زودی برای این پروژه اختصاص یابد.

بیگ زاده تاکیدکرد: علاوه بر آن توافقی نیز با دانشگاه بجنورد انجام شد که از مجموعه پردیس دانشگاه بجنورد 10 هکتار به دانشگاه کوثر اختصاص یابد.

وی در ادامه به آمایش آموزش عالی در کشور نیز اشاره کرد و ادامه داد: مطالبه ای از سوی خانواده دانشجویان دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل ساختمان دانشگاه کوثر بجنورد یکی از مطالبات جدی دانشجویان

تکمیل ساختمان دانشگاه کوثر بجنورد یکی از مطالبات جدی دانشجویان