مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 بهمن 1400 ساعت 23:072022-02-01اقتصادي

درب تنها داروخانه بردخون به روی بیماران بسته شد!


ساعت 22 شب گذشته در اقدامی عجیب و غیراخلاقی مدیر غیربومی تنها داروخانه بردخون با وجود مراجعه کننده درب داروخانه را بست که موجب تجمع مردم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر، بخش بردخون در جنوب استان بوشهر  با 11 هزار نفر جمعیت دارای یک بهداری و یک مطب عمومی است که این دو مرکز درمانی را یک داروخانه پشتیبانی دارویی می کند.

بخش بردخون قطب تولید گوجه فرنگی استان است که در این ایام پذیرای آمار قابل ملاحظه ای کارگر فصلی است که ساکن بردخون و روستاهای اطراف هستند.

شیوع گونه جدید کرونا و شرایط خاص این فصل که باعث شیوع مریضی هایی شده است، زمان مراجعه به مطب را تا پاسی از شب کشانده است با وجود مراجعه تا دیروقت به داروخانه، اما عدم خدمات رسانی مناسب موجب اعتراض مردم منطقه شده است.

ساعت 22 شب گذشته نیز در اقدامی عجیب و غیراخلاقی مدیر غیربومی تنها داروخانه بردخون با وجود مراجعه کننده درب داروخانه را بست که موجب تجمع مردم شد که این اعتراض با حضور عضو شورای بردخون و مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر منتج به باز شدن داروخانه در ساعت 23:15 و دریافت دارو توسط مراجعه کنندگان گردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در حالی که این اقدام سابقه زیادی دارد، تنها مطب بردخون بدلیل غیر بومی بودن پزشک آن فقط عصرها باز است و تنها داروخانه بردخون نیز شبانه روزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درب تنها داروخانه بردخون به روی بیماران بسته شد!

درب تنها داروخانه بردخون به روی بیماران بسته شد!