مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 00:172022-02-01اقتصادي

4200 فقره تسهیلات کالا کارت در ایلام پرداخت شد


سرپرست شعب بانک قرض الحسنه مهر ایلام گفت: تاکنون چهار هزار و 200 فقره تسهیلات کالا کارت در ایلام پرداخت شده است.

- ، کاوه نایینی روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با مناسبت دهه فجر اظهار داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران بعنوان یک بانک اسلامی که تمامی تسهیلات آن بصورت قرض الحسنه پرداخت می شود 530 شعبه در کشور و 10 شعبه فعال در ایلام دارد.

وی افزود: بانک قرض الحسنه مهر ایران شعب ایلام با 270 فروشگاه قرارداد دارد و برای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان تا سقف 500 میلیون ریال تسهیلات کالا کارت پرداخت می کند.

سرپرست شعب بانک قرض الحسنه مهر ایلام ادامه داد: تاکنون در این استان حدود چهار هزار و 200 وام کالا کارت پرداخت شده است که از نظر تعداد تسهیلات این حوزه ایلام جزو پنج استان برتر کشور محسوب می شود.

نایینی ادامه داد: بانک قرض الحسنه مهر ایران تاکنون 435 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد، 139 هزار به بنیاد برکت در امر اشتغال در سراسر کشور پرداخت کرده است که ایلام هم در این میزان سهم دارد.

وی تاکید کرد: تفاهم نامه ای برای اعطای وام به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد منعقد شده و تسهیلات بسیار خوبی به بنگاه های کوچک نیز پرداخت شده است که در آینده نزدیک نیز به بنگاه های متوسط هم تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4200 فقره تسهیلات کالا کارت در ایلام پرداخت شد

4200 فقره تسهیلات کالا کارت در ایلام پرداخت شد