مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 03:372022-02-02سياسي

آیا آیت الله طالقانی گفته بود حجاب اجباری نیست؟


عکس نوشت های فراوانی در صفحات مختلف منتشر شده است ناظر بر این که آیت الله طالقانی گفته اند « در مورد حجاب اجبار در کار نیست.

» - عکس نوشت های فراوانی در صفحات مختلف منتشر شده است ناظر بر این که آیت الله طالقانی گفته اند در مورد حجاب اجبار در کار نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، منبع این جملات نیز روزنامه اطلاعات، 20 اسفند 1357 ذکر می شود، البته سازندگان این جملات به این تیتر نیز قناعت نکرده و هر آن چه نیاز داشته اند را به سادگی و آسانی نوشته و به آیت الله طالقانی نسبت داده اند از جمله این که ایشان در همین روز یعنی 20 اسفند 1357 گفته اند: حتی برای زن های مسلمان هم در حجاب اجباری نیست چه برسد به اقلیت های مذهبی… نه در زمان پیامبر نه ائمه معصومین چیزی بنام حجاب اجباری نبوده، این حکم اجبار یک حکم من درآوردی است که نه تنها عفاف و پاکی را در جامعه رواج نخواهد داد بلکه موجب گسترش فساد و فحشاء در کل جامعه خواهد شد، در اصل دین اکراه و اجبار نیست چه برسد به فروع آن… منبع این جملات نیز روزنامه اطلاعات، 20 اسفند 1357 بوده و کسی با این آدرس دقیق که تصویر آن نیز در همه جا منتشر شده است شک نمی کند که در این میان دروغ بزرگی با آدرس دقیق گفته می شود تا کسی فکر بررسی نیز به خود راه ندهد! اما آیت الله طالقانی چه گفته بود؟ نگاهی به صفحه 7 روزنامه اطلاعات 20 اسفند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا آیت الله طالقانی گفته بود حجاب اجباری نیست؟

آیا آیت الله طالقانی گفته بود حجاب اجباری نیست؟