مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 08:272022-02-02حوادث

سوء استفاده از ارزهای مسافری/ اختصاص ارز 4200 تومانی به 80 شرکت صوری


وی با بیان اینکه 200 نفر از افراد مرتبط با این موارد از سوی پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شدند، گفت: این افراد با پرونده تشکیل شده به مراجع قضایی رفته و اموالشان هم توقیف شد.

- وی با بیان اینکه 200 نفر از افراد مرتبط با این موارد از سوی پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ شناسایی و دستگیر شدند، گفت: این افراد با پرونده تشکیل شده به مراجع قضایی رفته و اموالشان هم توقیف شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری 200 نفر که با ایجاد شرکت های صوری اقدام به دریافت ارز 4200 تومانی کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی در گفت وگو با ایسنا، درباره برخورد پلیس با اخلالگران در بازار ارز اظهارکرد: برخورد با اخلال گران بازار ارز یکی از وظایف پلیس امنیت اقتصادی است و موضوعی نیست که متوقف شود، اما در مقاطعی با توجه به درخواست بانک مرکزی یا شرایط ممکن است این موضوع تشدید شود، وگرنه همواره با مخلان بازار ارز و امنیت اقتصادی برخورد می شود.

وی درباره سوءاستفاده از سهمیه ارز مسافران خارج از کشور نیز گفت: این درپی طرحی بود که بانک مرکزی برای حفظ حرمت دانشجویان و افرادی که به خارج از کشور می روند ارائه داده بود، تا این افراد با توجه به برخی محدودیت ها ارز را به همراه داشته باشند و دچار مشکل نشوند، اما متاسفانه برخی از آن سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوء استفاده از ارزهای مسافری/ اختصاص ارز 4200 تومانی به 80 شرکت صوری

سوء استفاده از ارزهای مسافری/ اختصاص ارز 4200 تومانی به 80 شرکت صوری