مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 08:372022-02-02سياسي

مهر اصالت یونسکو بر اثر سوزن دوزی زرخاتون عظیمی


بانوی پیشکسوت و موفق مشاغل خانگی در حوزه سوزن دوزی با سابقه کاری بیش از هفت دهه و کسب نشان و مقام های برتر کشوری و جهانی از موفقیت خود می گوید.

- زر خاتون عظیمی در گفت وگو با ایسنا افزود: بنده با وجود مخالفت های پدر از سن شش سالگی کار سوزن دوزی رو شروع کردم و تا امروز با کمک و یاری خداوند متعال به موفقیت های زیادی رسیده ام و توانسته ام بانوان بسیاری رو آموزش داده و به درآمد زایی برسانم.

این بانوی پیشکسوت کارآفرین با کسب مقام های کشوری و جهانی در حوزه سوزن دوزی معرف این هنر کهن و ارزشمند استان سیستان و بلوچستان می باشد.

عظیمی بیان کرد: طی دعوتی که از تهران داشتیم از طرف سازمان صنایع دستی از ما امتحان گرفتند درجه ی یک هنری دکترای افتخاری را کسب کردم و همچنین با ارسال نمونه کار از من به یونسکو با کسب مقام اول مهر اصالت یونسکو را دریافت کردم.

وی همچنین افزود: از اسلام آباد پاکستان برای مسابقات صنایع دستی دعوت شدم توانستم با گرفتن مقام اول از خانم بی نظیر بوتو 2 هزار دلار جایزه مقام اول رو بگیرم این موفقیتها مال من نیست بلکه برای سر بلندی تمام ایران هست.

وی بیان کرد: تا بحال در این مسیر شکست های زیادی خوردم اما دوباره با توکل بر خدا و داشتن ایمان به خود شروع به کار کردم و توانستم بانوان 50 روستای ایرندگان را در بحث آموزش، تهیه مواد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهر اصالت یونسکو بر اثر سوزن دوزی زرخاتون عظیمی

مهر اصالت یونسکو بر اثر سوزن دوزی زرخاتون عظیمی