مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 08:422022-02-02ورزشي

فعلاً هیچ آزادکاری در لیست سفر به آمریکا نیست


کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد معرفی لیست نهایی نفرات اعزامی به آمریکا را مشروط به صدور ویزا برای تمامی اعضای تیم دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سفر آزادکاران منتخب ایران به آمریکا و برگزاری دیدار دوستانه با ملی پوشان این کشور از مدتها قبل وارد حاشیه و فراز و نشیب شد که به تازگی عدم صدور ویزا برای چهار نفر از اعضای تیم اعزامی از سوی سفارت آمریکا نیز بر آتش حواشی دامن زد.

بطوریکه روز گذشته محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در واکنش به این اتفاق گفت: ویزای اکثر آزادکاران صادر شده و باید برای دریافت ویزا به دوبی بروند، اما فدراسیون کشتی آمریکا به ما اعلام کرد ویزای دو کشتی گیر، یک مربی و علیرضا دبیر رییس فدراسیون صادر نشده است.

امامی یادآور شد علیرضا دبیر چندی قبل اعلام کرده بود حتی اگر ویزای یکی از اعضای تیم صادر نشود تیم ایران به آمریکا اعزام نخواهد شد.

بدین ترتیب بسیاری از امور جاری این سفر از جمله اعلام ترکیب تیم ملی کشتی آزاد در هاله ای از ابهام فرو رفت و حالا با احتمال لغو این سفر، اعلام لیست مسافران هم منتفی خواهد بود.

البته کادر فنی تیم ملی همچنان برنامه تمرینی آزادکاران را پیگیری می کند اما صراحتاً اعلام کرده اسامی نفرات اعزامی پس از صدور کامل روادید تیم ایران اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعلاً هیچ آزادکاری در لیست سفر به آمریکا نیست

فعلاً هیچ آزادکاری در لیست سفر به آمریکا نیست