مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 08:572022-02-02اجتماعي

نحوه ارائه خدمات آموزشی ـ تربیتی مدارس در دوره بیماری های فراگیر


از سوی شورای عالی آموزش و پرورش، نحوه ارائه خدمات آموزشی-تربیتی مدارس در دوره بیماری های فراگیر، مصوب و اعلام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از) و برای جلوگیری از ایجاد وقفه در فرآیند تعلیم و تربیت دانش آموزان، بر اساس مصوب نهصد و هفتاد و هفتمین (977) جلسه شورای عالی آموزش و پرورش، خدمات آموزشی- تربیتی مدارس، در چارچوب سیاست های مصوب ستاد ملی مقابله با بیماری های فراگیر و تصمیم مراجع ذی ربط در اعلام وضعیت و شرایط استان ها و مناطق کشور، در طول سال تحصیلی 1401-1400، با رعایت موارد زیر ارائه می شود: 1- به منظور ارتقای کیفیت یادگیری مؤثر دانش آموزان، آموزش ترکیبی (استفاده از امکانات آموزش الکترونیکی در فرآیند یادگیری) در تمام شرایط آموزشی کشور مورد تأکید است.

2- در استان ها، مناطق یا نواحی که بر اساس نظر مراجع ذی ربط، امکان آموزش حضوری وجود دارد، فعالیت های آموزشی-تربیتی مدارس به شیوه حضوری خواهد بود.

در استان ها، مناطق یا نواحی که امکان آموزش حضوری در تمام یا بعضی از روزهای هفته وجود ندارد، فعالیت های آموزشی-تربیتی مدارس به تناسب میزان عدم حضور دانش آموزان، به صورت غیرحضوری (آموزش در فضای مجازی) ارائه می شود.

تبصره 1- توجه به ساحت های ششگانه تعلیم و تربیت و صیانت از تمامیت برنامه درسی به ویژه در آموزش های غیرحضوری، الزامی است و هیچ یک از دروس نباید از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه ارائه خدمات آموزشی ـ تربیتی مدارس در دوره بیماری های فراگیر

نحوه ارائه خدمات آموزشی ـ تربیتی مدارس در دوره بیماری های فراگیر