مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 09:122022-02-02سياسي

مصلحت عمومی نیازمند مشارکت سیاسی زنان / اصول اسلامی حضور زنان را الزامی می کند


فاطمه امی؛ چرایی کم رنگ بودن حضور زنان در فضای مدیریتی و سیاست گذاری جامعه، در طول تاریخ مطرح بوده؛ بخشی از این شکاف به دلیل باور ها و فرهنگ جامعه ی ایران است.

- خانواده یتیم 43 گزارش همایش نقش زنان در سیاست گذاری و مدیریت حقوقی مصلحت عمومی نیازمند مشارکت سیاسی زنان / اصول اسلامی حضور زنان را الزامی می کند زنان بیش از نیمی از افراد جامعه را تشکیل می دهند بنابراین قوانین و سیاست گذاری ها باید به نقش زنان در جامعه اهمیت دهند و قوانین و سیاست های حوزه ی زنان از طریق همین قشر، با مشورت و استفاده از دانش و تخصص زنان انجام شود تا ضمن مشارکت موثر شاهد توانمندی بیشتر زنان در عرصه های مختلف باشیم.

گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو- فاطمه امی؛ چرایی کم رنگ بودن حضور زنان در فضای مدیریتی و سیاست گذاری جامعه، در طول تاریخ مطرح بوده؛ بخشی از این شکاف به دلیل باور ها و فرهنگ جامعه ی ایران است.

زنان امروز بخش قابل توجهی از فارغ التحصیلان دانشگاهی را تشکیل می دهند و به تبع آن باید شاهد حضور آن ها در مشاغل مدیریتی و تخصصی باشیم؛ اما درحال حاضر توازن بین سواد و تخصص زنان و استفاده از تخصص آن ها در سیاست گذاری و مدیریت برقرار نیست به همین دلیل همزمان با ولادت حضرت فاطمه (س) دانشگاه شهید بهشتی همایشی تحت عنوان نقش زنان در سیاستگذاری و مدیریت حقوقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصلحت عمومی نیازمند مشارکت سیاسی زنان / اصول اسلامی حضور زنان را الزامی می کند

مصلحت عمومی نیازمند مشارکت سیاسی زنان / اصول اسلامی حضور زنان را الزامی می کند