مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 09:222022-02-02اقتصادي

تخصیص170میلیارد تومان از اعتبارات سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد


معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سفر ریاست جمهوری 350 میلیارد تومان برای استان مصوب شد که از این مبلغ 170 میلیارد تومان آن تخصیص داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کیامرث حاجی زاده در شورای فنی استان افزود: دستگاه های مرتبط دیگر بهانه ای برای کم کاری نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در شش ماهه اول امسال 700 میلیارد تومان اوراق اسناد خزانه به کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد، افزود: این در حالی است که از این مبلغ تنها 400 میلیارد تومان آن در استان جذب شده است.

حاجی زاده اضافه کرد: مدیران هر چه زودتر اسناد خزانه را جذب کنند، در غیر این صورت جابه جایی اسناد خزانه صورت می گیرد.

حاجی زاده با اشاره به اینکه استاندار در تهران نیز در حال پیگیری اختصاص 100 میلیارد تومان از طرح هدفمندی یارانه ها به استان است، گفت: با توجه به اینکه در فصل زمستان به دلیل بارش برف و باران اجرای طرح های عمرانی راکد است مدیران دستگاهای اجرایی با استفاده از این فرصت مناقصه های خود را برگزار کنند تا پس از پایان فصل بارش پیمانکاران مشخص و اجرای طرح ها بدون وقفه شروع شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انتظار داریم ادارات کل راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با جدیدیت بیشتری پای کار بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص170میلیارد تومان از اعتبارات سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد

تخصیص170میلیارد تومان از اعتبارات سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد