مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 09:472022-02-02بين الملل

روسری جولیا فاکس جنجال به پا کرد


مجله معروف مد «وُگ» پس از انتشار پستی در رسانه های اجتماعی که بسیاری از کاربران آن را توهینی به زنان مسلمان آن هم در میانه گسترش اسلام هراسی در فرانسه به شمار آورده اند مورد انتقاد قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه آفتاب یزد، این مجله روز جمعه عکسی را در اینستاگرام از جولیا فاکس بازیگر و مدل در حال ورود به نمایش هفته مد مردان در پاریس با کت چرم بالنسیاگا با روسری مشکی و عینک آفتابی به اشتراک گذاشت و به عنوان متن آن نوشته بود: بله به روسری .

این پست با واکنش کاربران اینستاگرام مواجه شد و آنان از مجله وُگ به دلیل اتخاذ یک استاندارد دوگانه و تمجید از فاکس به خاطر پوشیدن روسری در کشوری که به طور فعال زنان مسلمان را از این کار منع می کند انتقاد کردند.

با توجه به محدودیت هایی که برای زنان مسلمان در فرانسه اعمال شده کاربران رسانه های اجتماعی پست مجله وُگ فرانسه را به عنوان ناشنوایی ناامیدکننده قلمداد کرده اند.

یک کاربر منتقد نوشته است: بله به روسری؟ این نشان می دهد وُگ واقعا نسبت به ممنوعیت حجاب در فرانسه و تحقیر زنان مسلمان به دلیل نوع پوشش شان و نظارت دائمی آنان توسط پلیس بی تفاوت و فاقد هرگونه حساسیت است .

یک کاربر دیگر نوشته است: پس روسری برای غیر مسلمانان خوب است؟ مد مجاز است، اما مذهب نه؟ آزادی انتخاب فقط بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسری جولیا فاکس جنجال به پا کرد

روسری جولیا فاکس جنجال به پا کرد