مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 بهمن 1400 ساعت 09:522022-02-02سياسي

عزم جدی برای احیای تالاب آقگل


سرپرست شرکت آب منطقه ای همدان از عزم جدی برای احیای تالاب آق گل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمد ضروری صبح امروز طی دیدار از مدیر آب منطقه ای اظهار کرد: باید جلسات کارشناسی برای احیای تالاب آق گل بین دو استان برگزار شود تا بتوانیم با یک جمع بندی مناسب مسیر را به سمت و سوی خوبی پیش ببریم.

وی با بیان اینکه قرار شده کارگروهی مشترک مسئول حل و فصل مسائل تالاب آقگل شود، گفت: تعیین تکلیف چاه های فاقد پروانه مجاور تالاب و انسداد چاه های غیر مجاز و همچنین کنترل برداشت آب چاه های مجاز می بایست در دستور کار هر دو استان قرار گرفته تا شاهد بهبود وضعیت تالاب به عنوان یکی از زیست بوم های مهم باشیم.

سرپرست شرکت آب منطقه ای همدان با تصریح بر اینکه سال های پیش وزارت نیرو برای تالاب آق گل، حق آبه 2 میلیون مترمکعبی در نظر گرفته است گفت: حال، قرار است با همکاری دو شرکت آب منطقه ای در همدان و مرکزی این موضوع پیگیری شود تا شاهد محقق شدن حق آبه تالاب باشیم.

وی با بیان اینکه این موارد منوط به این است که جریان مناسبی را در رودخانه ها شاهد باشیم اضافه کرد: بخشی از مسیل ها توسط اهالی یا کشاورزان دستکاری شده است.

وی با تاکید بر اینکه راه ورود منابع آب به تالاب باید اصلاح شود عنوان کرد: امیدواریم با این روند بتوانیم مسائل تالاب آق گل را حل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم جدی برای احیای تالاب آقگل

عزم جدی برای احیای تالاب آقگل